NEČEKANÁ VÝHRA

12.09.2020

Už se vám stalo, že jste se na instagramu účastnili spousty soutěží, ale pořád nic, žádná výhra? 
Tak přesně takhle jsem to měla já, alespoň do té doby než jsem přesáhla hranici tisíc sledujících. Nikdy do té doby jsem žádnou soutěž nevyhrála, i když jsem splnila všechny kriteria a podmínky, které byly určené. Dejte mi schválně vědět jestli jste někdy něco vyhráli, i když jste měli méně sledujících. Možná je to jen moje teorie, která není správná, ale napadlo mě, že by to mohlo být ovlivněné čísly.

Na nějaký čas jsem to vzdala a žádných soutěží se neúčastnila. Otravovalo mě, že pomalu každá druhá soutěž má v podmínkách sledovat všechny profily, které sleduje profil, kde soutěž probíhá.Nechtěla jsem sledovat profily, které mi osobně nic neříkají. 

Po milé zkušenosti s Yves rocher, kdy mi vždy jejich produkty seděly a byla jsem moc spokojená. Zkusila jsem jestli nebudu mít náhodou štěstí a několik soutěží jsem se na profilu zúčastnila. A ono co se nestalo...? bože! Já vyhrála!! Nemohla jsem tomu uvěřit.

Vyhrála jsem balíček, ve kterém bylo spoustu produktů, a to řada Anti Age Global a doplňky stravy pro krásnou pleť od @terranovahealthczsk. Jsem opravdu zvědavá jak budou účinné především doplňky stravy, pro zdravou a hezkou pleť. Měla jsem opravdu velkou radost a časem vám určitě dám recenzi na produkty. Chtěla bych moc poděkovat Yves rocher za milé překvapení.  

Budu ráda, když mi dáte vědět jestli jste něco vyhráli a co to bylo a jestli můj tip s čísly je opravdu tak jak jsem si myslela, nebo to byla jen náhoda. Mějte se hezky. 

J.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky