DÝŇOVÁ POLÉVKA

24.08.2020

Krásné pondělí, jaký máte start do nového týdne? Doufám, že úspěšný.

O víkendu jsem dělala dýňovou polévku, kterou miluju, tak jsem si řekla, že se s vámi podělím o recept. Ještě teda mám moc ráda brokolicový krém, který miluju nade všechno jídlo, mňam! Na recept se můžete také v budoucnu těšit. :)

Příprava je strašně jednoduchá a pochutná si každý. Nejčastěji polévku vařím spíš až na podzim, to se hodí víc, když se chcete pořádně zahřát. Letos se nám na zahrádce naše úroda hokaido rozmohla a my máme plno dýniček.

Ingredience:
Dýně hokaido
Sladká brambora/ normální brambora
3 stroužky česneku
Cibule
Kokosové mléko
Voda
Olivový olej
Koření - kurkuma, sůl a pepř, chilli, skořice
Kokosové mléko
Voda
Olivový olej

Postup:

  1. Dýni spolu s batátou si oloupeme, dýni vydlabeme a nakrájíme na kostky přibližně stejně velké. Nakrájíme si také česnek a cibulku a dáme na olivovém oleji opéct dozlatova. Po chvilce přidáme i dýni a brambory a lehce orestujeme.

  2. Dáme si vařit vodu v konvici, já dala přibližně 1,5 litru. Do hrnce si přisypeme sůl, pepř, skořici a kurkumu. Až se vše hezky rozvoní, přilijeme vodu. Chvilku povaříme, dokud nejsou brambory měkké.

  3. Vše hezky dohladka rozmixujeme a po chvilce prilijeme kokosové mléko. Je lepší ho chvilku nechat v pokojové teplotě aby bylo v tekuté formě. Celé to nechám vařit ještě tak 10 - 15 minut.

  4. K servírování můžete použít dýňová semínka, spolu s lístkem bylinek. Kdo má rád více krémovou chuť, do misky si může přilít trochu kokosového mléka.

Budu moc ráda když mi dáte vědět pokud recept vyzkoušíte. Označit mě můžete na instragramu ať se můžu kouknout jak se vám povedla.

Tak přeju dobrou chuť.

J.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky