FRANCOUZSKÉ TOASTY S KARAMELEM

05.10.2020

Krásný večer všem! Dneska byl celý den podzimní úplně jak z knížky. Ráno jsem si přichystala k snídani, francouzské toasty se zkaramelizovanými jablky a skořicí. K tomu jsem ještě měla curcuma latte. Tahle snídaně je na podzim jak stvořená. Pokud jste milovníci sladkých snídaní tak to vám je určitě doporučuji vyzkoušet. 

Na přípravě toastů není nic těžkého. Já jsem dělala jen dva plátky toastového chleba, lepší je použít vánočku pro jemnější chuť. Do misky jsem si rozklepla vajíčko, přidala trochu mléka, lžičku skořice a lžičku kokosového cukru. Toasty pořádně namočila a pak dala smažit na kokosovém oleji na pánvičku. Vedle jsem si oloupala a nakrájela jablíčka a na trošce másla je ohřála a přidala ještě trochu skořice a kokosového cukru. 

Nechala jsem jablíčka zkaramelizovat a pořádně opéct do zlatova, nakonec k nim přidala vlašské oříšky. Na opečené toasty jsem si dala bílý jogurt a směs s jablky. Nakonec ještě zakápla domácím karamelovým topingem, který mám pořád v lednici, u nás doma se karamel nikdy neztratí! haha

Už nějakou dobu mám hroznou chuť na chai latte a tak jsem si udělala alespoň curcuma latte. Pokud by vás zajímal recept jak si ho připravit, mohla bych vám ho sepsat v dalším článku. 

Celý den jsem pak jen strávila u notebooku, kde jsem pracovala a dělala věci do školy, takže nic záživného co by stálo o fotku. Musím říct, že distanční výuka jsem nečekala, že bude až tak složitá. Hrozný zmatek a možná i lehká bezmoc. Mějte se krásně a příště to zakončíme více pozitivně, slibuju. :D
J.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky