JSEM ZPĚT!!

31.07.2020

Ahoj všichni, přeji vám krásný pátek. :)  Doufám, že ho máte stejně tak pohodový jako já.

Chtěla jsem se vám tady napsat jednu věc, která se mi stala teď ve středu. Takže je to novinka, která je oprvdu žhavá! Jak už možná víte, tento blog není nějak dloho funkční, já jsem jeden blog již měla,což jsem vysvětlovala v článku, který tady přibyl jako první. Že ho nemůžete najít? Správně...

Tento týden jsem se rozhodla, že na svém blogu více zapracuji a předpřipravím si nějaké články dopředu, aby vycházely pravidelně. Došla jsem také k tomu, že by blog měl mít kategorie, aby články byly přehlednější a lépe se tu každý orientoval.

Nejprve jsem hledala podle návodů na internetu, pak jsem si poradila sama. Kategorie jsem sice vytvořila, ale smazala jsem si jednu, na které byly uloženeé všechny články. Ano, tak moc jsem nešikovná, že jsem si veškerý obsah, který jsem měla, dvěma kliknutí smazala. Celý den jsem byla z toho opravdu špatná, protože jsem si s tím dala plno práce, hlavně ty fotky které u článkách byly. Nejhorší co mohlo nastat, bylo zjištění, že nemám blog zálohovaný a proto není k návratu zpět a já budu muset všechny ty články znovu napsat. :( Psaní mě neskutečně baví, ale mrzí mě, že moji čtenáři, kteří i na články měli ohlasi a líbili se jim, tak i oni o ně přišli.

Budu se teď snažit všechny články dopsat, tak pokud někdo bude číst podobný článek, tak to se omlouvám, protože ten článek nebude uplně stejný jako byl ten původní i když bych ráda nahrála ten, který tu již byl publikovaný!


Držte mi prosím palce ať to dám do kupy co nejdříve a vy se můžete těšit na článek, který vyjde velmi brzo.


J <3

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky