VÝLET DO RŮŽOVÉ

18.08.2020

V půlce července jsme byli s přítelem na týden na dovolené v Lužických horách. Navštívili jsme spoustu známých míst, ale také místa, která nejsou tak moc známá, ale rozhodně stojí za to, aby byla navštívena. Jedním z nich je obec Růžová. 

Do Růžové jsme jeli hlavně kvůli Mýdlárně Rubens. Kosmetika a péče o tělo mě zajímalo už jako malou holku. V posledních letech jsem se více o přírodní kosmetiku zajímala a vždy když dostanu nějak tip ráda ho vyzkouším. 

Při vstupu do mýdlového obchůdku nás polechtala u nosu jemná vůně bylin a příjemná atmosféra, která tam díky bylinkám poletovala. Nechali jsme si povědět něco více, o procesu výroby produktů a také funkčnosti jednotlivých bylin. Co mě opravdu zaujalo, bylo způsob výroby levandulového oleje. Levandule se naloží do směsi olejů, zejména olivového a kokosového, a to na celý rok. Po vyndání levandule je tak suchá, že dokonce po zapálení shoří. Suroviny jsou opravdu kvalitní a jejich obaly jsou tak jednoduché a čisté. 

Sortiment, mají opravdu široký, doporučuji se kouknout na jejich stránky, kde si můžete i vy něco objednat. Já jsem si odnesla aroma olej s vůní jasmínu, který naprosto zbožňuji, zejména při uklízení. Dejte mi schválně vědět, jaká je vaše oblíbená vůně aroma olejíčku. Když jsem se podívala na štítek, bylo tam datum stočení dva dny před tím než jsem si ho koupila.

Co jsem tam nemohla nechat bylo Bylinkové mazání - fenykl s rakytníkem. Je to mast, kterou jsem si mohla vyzkoušet, jako všechno co tam šlo namazat, mast používám na pleť ale i suchá místa když potřebují pořádnou hydrataci, jako jsou kolena, lokty, ale také rty.

Koupila jsem spoustu tuhých mýdel, pro rodinu i pro sebe, mají všemožné vůně a ingredience, které slouží vždy na něco jiného. Mají tam i maličká mydélka jako bonbónky s věnováním, já vzala jedno pro svou mamku. 

Tuhý šampon jsem měla dlouho na seznamu, vybrali jsme velký, který jsme si s přítelem rozpůlili abychom ho měli oba. Pro Ráďovu mamku jsme vzali koupelovou sůl s růžemi a mast s cypřišem na křečové žíly, která se osvědčila a po používání si objedná zřejmě další balení, haha. Fotky bohužel nemám, ale vše si můžete dohledat na stránkách.

V mýdlárně jsme si dali kafíčko a dortík s výhledem na Pravčickou bránu. Letos to byl náš první "piknik".

Celý výlet jsme zakončili procházkou na vyhlídku, která nám připomínala droida ze Star Wars, které oba zbožňujeme. Velkým překvapením byl výhled, který jsme měli. Na to jak  vyhlídka není moc vysoká tak rozhled byl opravdu krásný! Posoudit můžete sami. 

Dejte mi vědět jak se vám článek líbil, buď sem do komentářů, nebo na můj instagram. 

Přeji vám všem krásnou středu, mějte se hezky. 

J. 

SEM PATŘÍ VÁŠ DLOUHÝ NADPIS

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem.

POLOŽKA

Sem vložte podnadpis

Klikněte a můžete začít psát. Illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut.

POLOŽKA

Sem vložte podnadpis

Klikněte a můžete začít psát. Consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet. 

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky