MANIKÚRA

10.08.2020

Často dostávám otázky ohledně nehtů, tak mě napadlo, že bych vám mohla prozradit nějaké svoje tipy. Nehty si dělám sama doma a jsou přírodní. Nehty nosím spíš krátké, protože jsou dost lámavé, i když používám různé zpevňovače a doplňky stravy.

Nejraději používám laky od Rimmel, L'oréal a Sally Hansen. Na nehtech mi vydrží klidně 10 dní někdy i dva týdny. Poslední dobou jsem si oblíbila mou novinku a to lak od Dermacol, odstín "parisien chic", nikdy předtím jsem žádný lak této značky neměla a musím říct, že jsem spokojená. Je potřeba nanést několik vrstev laku, aby nebyly vidět lehké šmouhy, ale to už je drobný detail.

Můj nejoblíbenější lak, který nejčastěji používám je od Rimemelu, odstín "caramel cupcake", je to nádherná nude barvička, která se hodí ke všemu.

Nehty nejdříve zastříhnu do požadované délky, pak zpiluji a pořádně promažu. Smíchám jakýkoliv hutný krém na ruce s kapkou ricinového oleje a pořádně lůžko promasíruju a produkty tím zapracuji. Následně nehty otřu kapesníčkem a zatlačím kůžičku. Seříznu rádýlkem, které mám z DM od ebeline, přebývající kůžičku, aby byly nehty celkově upravené. Potom už nanesu dvě vrstvy barevného laku. Jako poslední krok použiji top coat od L'oréal, který používám několik let. Dodá to nehtům ještě větší lesk a vypadají skoro jako gelové, ale hlavně to nehty a barvu ochrání od oprýskání a dodá výdrž.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky