LIFE UPDATE

30.09.2020

Krásný středeční večer všem! Už bylo na čase abych se vám tady taky ozvala. Poslední dobou byly mé dny opravdu hektické a já měla co dělat abych si našla volnou chvilku jen pro sebe. Proto jsem nějakou dobu sem na blog nepřispívala žádné články, což mě mrzí. 

Můj víkend byl úplně hygge, byla jsem zalezlá doma pod dekou a koukali jsme na filmy a u toho popíjeli čaj a kafe. Celý víkend u nás propršel, jelikož jsem byla doma v teple tak mi to vůbec nevadilo! hehe 

A co se teda u mě změnilo? Nic razantního to není, jen teda to, že jsem zase v roli studenta a musím se věnovat škole víc jak doposud. :D Musím říct, že distanční výuka mi celkem vyhovuje a já se na výklad soustředím více než v přednáškové učebně. Jediné co mě štve tak je občasná nefunkčnost webu a přerušení výkladu. :/

Co tady rozhodně nesmí chybět je pro mě moc příjemná novinka. Tím je představení nové kolekce Pandora x Star Wars, která co nevidět bude online a v obchodech. Obojí jsou moje milované, a proto je jasné, že musím mít všechny přívesky, ať to stojí co to stojí! :D hehe
Zrovna o víkendu jsem se rozčilovala nad tím jak všude jsou kolekce H.P., ale ostatní fanouškovské týmy s těmi se moc nepočítá. Ach ten marekting :(

Když už je ten podzim, musela jsem si zajít na první pumpkinspice latte do starbucksu. Jak já ho miluju! <3 Hned jsem si vzala tu největší velikost a měla to místo oběda. :D Zítra mám různé pochúzky a také sraz s kamarádkou, tak zajdeme na latéčko spolu. Už se moc těším. Kdo ještě dýňové latte nikdy neměl, jakoby podzim prospal. Rozhodně ho jděte vyzkoušet. 

Doufám, že se máte krásně <3

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky