MOJE DRAHOKAMI

01.11.2020

V tomhle podzimním upršeném počasí už není co dělat, a tak jsem vám napsala článek o mém vášnivém sbírání krystalů a mé sbírce. Na Instagramu jsem měla několik dotazů odkud kamínky mám a kde se dají pořídit.

Kamínky sbírám už od mala. Vždycky na každé narozeniny, svátky, Vánoce a další příležitosti kdy dostat dárky, jsem v obálce dostala přání, peníze a k tomu maličký krystálek. Postupem času i větší kousky. Takovéhle dárečky mi darovala moje nevlastní prababička. Její syn byl geolog a měl opravdu velkou sbírku všech možných minerálů, krystalů a drúz. Jeho pokoj hrál všemi barvami, měl tam i takové kameny, které jsem už nikdy nikde neviděla. Při vstupu do jeho pokoje, jsem si připadala, že jsem se ocitla v jiném světě. Bohužel zemřel v mladém věku a ona se nechtěla zbavit věcí, které měl rád, tak aby je vyhodila. Já ho nikdy nepoznala a moji rodiče také ne, protože můj praděda s prababičkou se seznámili až ve stáří. Alespoň jsem mohla vidět, že láska kvete v každém věku.

Když můj praděda s prababičkou odešeli, byla jsem malá. Prababičky rodina si vše nechala a přerušila s námi kontakt. Já jako malá jsem si moc přála všechny ty blyštivé kameny. Jsem ráda, že mám alespoň na co vzpomínat a že jsem získala oblibu ve sbírání kamenů.

Postupem času jsem si svou sbírku rozšířila a pokaždé když někde jsme na výletě a já zahlédnu mezi suvenýry blýsknout se kamínky, nespustím z nich oči dokud si alespoň jeden nekoupím. Jakoby mě přitahovaly, oni mě lákají, Já za to nemůžu, haha! Vždy ten, na který sáhnu jako první tak je ten, který si mám vzít. Ráďa mi říká, že už je to nemoc, i když na sílu a moc krystalů taky věří, tak moje dychtivost po nich je už nezdravá. :D haha

Co bych ráda zmínila, tak je to jak se o kamínky starat, protože někdo z vás může mít také sbírku. Co já vždy udělám s novým kamínkem, umyju ho pod tekoucí vodou a pak i všechny ostatní, které mám na skleněném talířku, aby jiný materiál nerušil elementy krystalů. Následně je všechny nechám "nabít" na sluníčku, nejlépe celý den než sluníčko zapadne, a pak už jen dělají parádu a příjemnou energii u vás doma.

Doufám, že se vám dnešní článek líbil, budu moc ráda když mi napíšete jestli také sbíráte někdo kamínky a jaký je váš oblíbený. Napsat mi můžete do komentářů nebo na můj Instagram.

Mějte se krásně,

J.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky