VÍKEND V ORLICKÝCH HORÁCH

28.08.2020

A je to tady, blíží se konec prázdnin. :( Neznám nikoho, kdo má tohle období rád.
Chtěla jsme vám ukázat naše oblíbená místa z celých prázdinových výletů, rozdělím to do několik článků, do jednoho to by bylo příliž dlouhé. Tak se můžete těšit.

První dva týdny v červenci byly trochu hektické, měla jsem zápis na vysokou školu, a pak jsme hned s přítelem jeli na dvě dovolené, takže jsem doma moc nepobyla. Vždy když jsem přijela odmu, jen jsem hodila prádlo do pračky a na sušák a vyčistila holkám, mým morčinám, domečky a jela jsem zase pryč.

Po úspěšném zápisu na školu, jsem doufala, že mám všechno to zařizování za sebou. Na dovolenou do Orlických hor jsem jela už s čistou hlavou. Jeli jsme na prodložený víkend do chatičky v Novém Hrádku.

První vnávštěva byla v Opočně, na zámku. S přítelem moc prohlídky zámků nemáme v oblibě, ale řekli jsme si, že půjdeme a víckrát už ne. haha :D Co se mi tam líbilo byla "mramorová" koupelna. Mramor byl jen namalovaný, ale nešlo to ani poznat. Miluju křišťálové lustry! Vždycky mě fascinovaly a tady byly skoro v každém pokoji. V Opočně nemohla také chybět točená opočenská zmrzlina, slaný karamen a vanilka, mňam!

Náštěva Adršpachu byla pro mě premiérou. Nechápu jak se takové kamenné kolosy mohou udržet vztyčené ze země a nespadnout. A to, že před dávnými časy tohle všechno bylo pod hladinou moře. Rozhodně doporučuji všem naštívit!

Ti co náštěvu Adršpašských skal plánují, doporučiji tam dorazit opravdu brzo ráno a jako první tak zamířit ke skalnímu jezíru a pak si to celé projít, protože tam jsou oprvdu velké davy lidí! Když jsme si prošli Všechny vyhlídky a skály, přešli jsme Vlčí roklí k Teplickým skalám. Rozhodli jsme se dál nepokračovat a nechat si to na jindy. Vrátili jsme se zpátky k autu vlakem, protože to byla docela dálka a my měli v plánu ještě večer vyrazit do Deštné v Orlických horách, na Velkou Deštnou. Minulý rok jsme tam byli, ale jediné co jsme nestihli byla právě Velká Deštná. Byli jsme rádi, že tam jsme až letos, byla tam nově postavená rozhledna s krásným výhledem, která tam minulý rok ještě ani nebyla. :)

Byla sobota a my už jeli domu. Cestou jsme se stavili ve Zvířeticích. Byla to sice zajížďka, ale abychom tam jeli jen tak z domova, to se nám vyplatilo jet tam teď. Byli jsme na kafíčku a dortiku v Hrnčířském dvoře, odkud jsme si odnesli opravdu velký nákup keramiky.  Poslední zastávkou byla zřícenina hradu Zvířetice.

Moc se nám to líbilo a v Orlických orách jsme nebyli naposledy.

J.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky