POSLEDNÍ DNY PRÁZDNIN

31.08.2020

Přeji všem hezký den, doufám že máte úspěšný start do nového týdne. :) Tak už je to tady, konec letních prázdnin a začíná nám podzim.
Poslední týden v srpnu byl pro mě nijak nezajímavý, chodila jsem každý den do práce a pak ještě měla práci odma. Takže ani nemám moc co bych vám mohla ukázat zajímavého.

Abych řekla pravdu, vůbec nejsem připravená jít do školy, zase si zvyknout na to školní prostředí...,  ale hlavně zase to učení, nějak jsem z toho už vypadla :D

Celý víkend jsem měla v uklízecím režimu. Vyčistila jsem holkám domečky, vysála celý byt, utírala prach a na záver umyla okna. To by to nebyla taková moje tradice kdyby mi na krásně umytá okna nezačalo pršet. Haha

A když už jsem byla v tom režimu hospodyně, pekla jsem cuketovou bábovku.

Minulý víkend měla Khloé první narozeniny, je to jedna z mých morřin. Holky to všechny společně oslavili a měli pořádnou hostinu. :D

Diorka a Khloé (v pravo)

Konec víkend jsem zakončila knížkou od holek z A cup of style. Menší recenzi mám na svém instragramu, kde jsem se více rozepsala v příspěvku pod fotkou.

<3 J.
Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky