PODZIM A PUMPKINSPICE LATTE

13.10.2020

Podzim tu máme v plném proudu a pro mě to znamená neustálé pálení svíček a dekorování domova. Hlavní co mě na podzimním období baví, je vaření a pečení dobrot, které prostě k tomu patří. Chození do kaváren a čtení knížek je taky jedna z činností, kterou na podzim obzvlášť miluju! haha Ale vystačím si s tím, když se můžu zachumlat pod teplou deku s hrnkem horkého kafe nebo čaje a a koukat na filmy. 

Pro milovníky pumpkinspice latte, které si s chutí dáváte ve Starbucksu, mám tady recept. Po dlouhém bádání poměru ingrediencí a vyladění chuti, jsem na to přišla. Troufám si říct, že chuť má totožnou, ale posuďte to sami.

Na jedenu porci, hrnek, budete potřebovat: půl hrnku mléka, polívková lžíce dýňového pyré, 1 lžička skořice, na špičku lžičky mletého hřebíčku, špetka muškátového oříšku (nemusí být nutný), 1 vanilkový cukr nebo vanilkové aroma, 1 až 2 lžičky cukru. 

Uvaříme mléko, do kterého přidáme veškeré koření a nakonec cukr, povaříme a poté přecedíme přes jemné sítko do hrnečku. Do hrnku si přidáme polévkovou lžíci dýňového pyré a jako poslední zalijeme jedním shotem kávy (espreso, nebo velký frťan silné rozpustné kávy). Zamícháme a na vrch přidáme šlehačku a posypeme skořicí. Mňam!

Dýňové pyré je jednoduché na přípravu, můžete si ho uskladnit v mrazáku na příště. Uvaříme dýni bez slupky, já použila hokaidó, vaření potrvá zhruba 20 minut. Až bude dostatečně dýně měkká, slijeme vodu a rozmixujeme do hladkého pyré, které pak uskladníme například v mrazáku a nebo v lednici (spotřebovat do 5 dní).

Doufám, že se vám oblíbené pumpkinspice latte povede a bude vám chutnat tak moc jako mě. Určitě mi dejte vědět jak se vám povedl. Přeju dobrou chuť. 

Jíťa <3

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky