RODINNÝ VÍKEND

14.09.2020

Tento víkend byl opravdu povedený. Nejenže jsem měla v práci v pátek volno, ale bylo krásné počasí, za což jsme byla ráda. Byl to asi jeden z posledních víkendů, kdy bylo hezky a teplo.

V pátek jsem měla domácí den, utřela jsem prach, vyluxovala a vytřela. Ten pocit čista a vůně po úklidu mě fakt baví, navíc teď už oficiálně můžu pálit svíčky. Zapálila jsem si hned novou, kterou jsem pořídila v IKEA.

Když jsem vše poklidila, rozhodla jsem se, že upeču brownies s malinami. Cokoliv co upeču, je hned pryč. haha  Nevím jestli jsem tak zdatná kuchařka a cukrářka, nebo se jen dokážu každému trefit do chuti, ale moc mě to těší když všem moje výtvory chutnají. Pokud by jste měli zájem o recept, dejte mi vědět a mohla bych vám ho sem sepsat. Je to strašně jednoduché a moc dobré!

Mám pro vás takový tip. Protože bydlím blízko Lidlu, mám jisté tipy, kdy a v jaký čas jsou slevy, protože kdo by je rád neměl. Hlavně komu by neudělalo radost řezané květiny!! V odpoledního hodinách, kolem 6 odpoledne, především ve čtvrtek mají většinuu řezaných květin za nízkou cenu. Já koupila gerbery a dva svazky chryzantém. Za velkou kytici a jednu malou jsem zaplatila 99 kč. No není to fajn? :)

V sobotu jsme s mým přítelem Ráďou byli na Beerfestu Zichovec. Já nemám ráda pivo, alespoň jeho chuť. Už můžu říct, že je to naše srdcovka, protože mi zichovecké pivo chutná taky. Jen jsem si musela najít prostě jen to, které mi bude chuťově vyhovovat.

V neděli jsme měli u rodinný oběd, protože bylo posvícení. Přijel brácha s rodinou, poobědvali jsme a pak jsme se šli podívat na pouť. S Ráďou jsme si koupili pražené mandle a kešu v karamelu se skořicí. Bylo to moc dobrý, snědli jsme to tak rychle, že jsem ani nestačila si to vyfotit. haha

Doufám, že jste měli i vy hezký víkend a užívali jste si sluníčka. Mějte se hezky.

J.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky