RYCHLÁ SVAČINA

21.08.2020

Ahoj, přeji ti krásné páteční ráno. Doufám že máš úspěšný start dne.

Dlouho jsem přemýšlela jestli mám tento článek vůbec psát, ale nakonec jsem se pro něj rozhodla. Řekla jsem si, že zanedlouho budou všichni chodit zase do školy a do práce, skončí ta dovolenková sezóna. Zase bude spousta lidí v časovém presu, stresu a bude spěchat.

Připravila jsem si tedy svoje momentální oblíbené menší svačiny, které může mít naprosto každý. Opravdu každý, protože se dají sehnat v obchodě a nemusíte nic připravovat. Vím, že to není úplně zdravé jíst zpracované potraviny a já sama je moc často nejím, ale najde se den kdy prostě nestíhám. Já nejraději nakupuji v Lidlu a DM, ale myslím, že většina se dá sehnat naprosto kdekoliv v jiném obchodě.

Moje naprostá závislost je tvarohová tyčinka v kakaové polevě. Její velikost není nijak velká, ale opravdu na dlouhou dobu zasytí, ale hlavně zažene chutě na něco sladkého. Výborná je ke kávě jako zákusek, nebo studené limonádě jako svěží osvěžení. Na tuhle mňamku jsem přišla díky Anet Chroustové, která si jí velice často kupuje.

Přesnídávka v kapsičce, ano je mi 20 let a neustále zbožňuji přesnídávky. U nás doma si děláme i domácí přesnídávky ze sezónního ovoce, ale tohle je taková blesková alternativa, kterou seženete kdekoliv v obchodě. Hodí se pro snad každého kdo má rád ovoce, stačí jí jen hodit do tašky a můžete vyrazit. Moje nejoblíbenější příchutě jsou tyhle dvě společně s broskvovou.

Jablečné chipsy, pokud máte rádi chroupat jakékoliv křupavé potraviny, doporučuji vyzkoušet v Lidlu tyto jablíčka. Jsou opravdu moc dobrá a nejsou slazená. Nejradši je chroupu u televize místo brambůrků a nebo jen tak. Skvělé jsou také na kaší když si je lehce nalámete.

Proteinové tyčinky, i když nejsem žádný sportovec a neposiluji, proteinové tyčinky mi proste chutnají a myslím, pokud jich denně nesním deset tak to vůbec nevadí. Nejraději mám tyto tyčinky z drogerie DM. Moje oblíbená je příchuť maliny a nebo karamelová.

Další jsou raw tyčinky také z Lidlu. Moje nejoblíbenější a skoro jediná která mi opravdu chutná je kokos a tropické ovoce, ještě není špatná s čokoládovými boby.

Pokud jste vyzkoušeli něco poprvé, dejte mi vědět sem do komentářů, nebo na instagram, co vám chutnalo nejvíce. Také můžete napsat své tipy na rychlé svačinky, které jsou vaše oblíbené.

J.


Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky