STAR WARS V PANDOŘE

12.10.2020

V předchozím článku jsem se zmínila o tom, že Pandora se chystá představit kolekci Star Wars. Já jako jeho milovnice,  a také majitelkou náramku Pandora jsem si byla jistá, že budu nutně potřebovat všechny korálky a přívěsky, které budou v této kolekci. 

Kolekce byla představena 1. 10. a já jsem ještě ten den šla a jeden korálek si koupila. Měla jsem z něj takovou radost! Na stránkách Pandory jsem vytvořila svůj seznam přání, pokud by vás zajímalo jaké korálky se mi líbí, můžete se kouknout tam. Postupně ho budu aktualizovat. 

https://www.pandora.net/cs-cz/wishlists/zs4hafbmdmvuvnbgw4hsolxkeq

Momentálně na svém náramku mám 10 korálků a přívěsků. Vybrala jsem si korálek, kde je C - 3PO a R2D2. Moc se mi líbilo, že na zadní straně je logo "STAR WARS" a na bocích je nápis "far far away in galaxy". Všechny jsou moc hezky zpracované a do detailů vyrobené. 

Zajímalo by mě kolik z vás je také milovníky Star Wars a kolik z vás má něco z Pandory. Určitě mi to dejte vědět, buď tady nebo na Instagramu.


Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky