VÁNOCE JSOU ZA DVEŘMI

08.12.2020

Ahoj, moji milí čtenáři, konečně se vidíme po více jak měsíci, alespoň skrze obrazovku. Nevím jak vy, ale já poslední dobou jsem naprosto bez kreativního duch i přes to, že jsem obecně hodně tvořivý člověk. Prostě se to nějak vytratilo v tom shonu kolem školy, vánočních příprav a dohánění restů, které jsem měla. 

Jak jste na tom vy, už máte předvánoční úklid za sebou a domov vánočně vyzdobený? Já musím říct, že vyzdobený máme celý byt, ale vánoční úklid, který jsme s mamkou na konci listopadu udělaly, jakoby se nestal a je to u nás doma jako po výbuchu. A co teprve cukroví..? Já zatím stihla jen perníčky, které jsou už nazdobené naštěstí, mini štoličky a karamelové hrudky. Spousta druhů nám ještě chybí. Jaké druhy cukroví pečete vy, to by mě zajímalo? :) 

Poslední dobou jak už jsem psala jsem v časovém presu, mám pocit, že nic nestíhám a ještě k tomu bez náplně k práci. Když už mám čas tak se věnuji spíše Instagramu, kde jsem více aktivní a přidávám stories každý den, nezapomeňte mě tam sledovat ať vám ni neunikne, hehe. 

Online výuka je pro mě dost vyčerpávající, jediný benefit, který pro sebe považuji, je žádný cestovaní. Dopravit se z domu do školy mi trvá skoro 2 hodiny, což je sakra ztráta času. Myslím, že za to je rád každý, i když ten kontakt s lidmi mi také chybí. Jsem moc ráda, že většinu zápočtů mám již úspěšně za sebou a teď mě už čekají jen zkoušky, tak mi držte palce. <3 Dárky už mám nakoupené, zabalené, jen mi chybí pár dárků, které jsem chtěla sama vyrábět, ale to snad ještě stihnu. 

Na závěr jsem vám chtěla dát takový tip. Letos jsem se rozhodla, že svým blízkým pošlu vánoční přání, které jsem si sama namalovala. Určitě vám ho také ukážu, jen ne dnes. 

Mějte se krásně a užívejte si chvilek, kdy máte čas sami na sebe. Buďte v klidu a hlavně zdraví a užívejte si vánoční atmosféry! 

J.

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky