ZAČÁTEK ROKU 2021

12.01.2021

Vítám vás v Novém roce 2021, doufám, že tento rok bude lepším rokem od toho předchozího. A jak se říká, jak na Nový rok, tak po celý rok! a to platí s Ráďou už od začátku dvojnásob! Začátek nového roku začal jako každá jiný týden, jen s rozdílem toho, že mi oficiálně začalo období zkoušek na VŠ, což znamená neustálé sezení za počítačem a nebo v haldách papíru každý den. Prozatím mám již pět předmětů úspěšně uzavřených a poslední tři mi zbývají. Už se nemůžu dočkat až budu mít od toho učení na chvilku zase klid. 

Během celého pracovního týdne se učím a pomalu ani nevytáhnu paty z domu, ven jdu akorát s košem, haha. Je to až smutné a už mi to fakt chybí vídat se s kamarády, jezdit po výletech a jen tak se poflakovat. Nemůžu se dočkat až vyrazíme po zkouškách s kamarádkou na kafíčko! <3 

Každý víkend s přítelem jedeme na menší výlet, abychom se prošli a já se také po tom týdnu pořádně vysmradila na čerstvém vzduchu. Hlavně abychom si užili krásně zasněženého okolí a času tráveného spolu! <3 Tento víkend jsme byli na zřícenině hradu Pravda, která se nachází u obce Domoušice. Celkově jsme ušli za tento víkend 20 189 kroků.

Rozhodně můžu doporučit všem aby jste si udělali v týdnu čas, kdy si pořádně provětráte hlavu a třeba přijdete na jiné myšlenky než je jen stres z učení nebo práce. My jsme si čas spolu strávený užili jako vždy!! <3 

Mějte se krásně, s láskou 

J

Copyright © 2021 All Rights Reserved. JITKA D
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky